\
http://khazanah-penawar.blogspot.com/p/penawar-resdung.html

Sunday, January 25, 2015

Filled Under:

"Kita Baling Bunga, Dia Baling Tahi" – Inilah Komen Sharnaaz Tentang Shila Amzah !!!


Pelakon terkenal, Sharnaaz Ahmad telah ditemubual oleh rancangan hiburan Melodi mengenai satu tweet yang ditulisnya buat bekas kekasihnya iaitu Shila Amzah....

Dia hanya mengucapkan tahniah kepada Shila Amzah tetapi aktres jelita berkenaan membalasnya dengan sebuah video dengan menukar lirik Masih Aku Cinta kepada Tidak Aku Cinta...

“Kita baling bunga pada dia, dia baling taik pada kita. Nak buat apa, kan? Itu cara dia....

Saya tak nak tengok kawan-kawan saya jatuh. Shila sudah berada pada satu tahap yang sangat-sangat tinggi. Saya dan keluarga saya semua sokong dia,” katanya....






0 comments:

Post a Comment